Ce faci când te descurajezi?

O perioadă aglomerată… gânduri în conflict…întrebări fără răspuns…
Ce faci când eşti descurajat?  Ce faci când simţi că nu mai ai sclipirea aceea în privire, când nu ştii dacă va fi bine?
Te izbeşti de un perete…, nu ai cum să scapi…, tot ceea ce ştii şi ştiai s-a evaporat… Nu mai ştiu nimic şi sunt într-o altă lume. Mă bucur că s-a întâmplat acum şi nu mai târziu. Am ocazia să mă trezesc şi să văd ce se întâmplă cu adevărat în jurul meu. Dar ce faci când nu ai curaj? Curajul care se risipeşte atunci când stai şi îţi doreşti să faci ceva, dar cu greu îţi răspunde cineva. Ce faci atunci când îţi dai seama cât de mic eşti şi uneori nu ai un cuvânt de zis?
Ce faci când eşti descurajat? O întrebare care încă nu are răspuns pentru mine…

 

About Amalia

Port in mine ratiunea existentei mele...sunt ceea ce sunt...

Posted on 1 Iunie 2011, in Dreams, angels and butterflies. Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. Ce faci? Cauti ajutorul in bratele persoanelor iubite, a familiei, a prietenilor! Asa treci prin ”chestia” numita viata!

  2. Te auto-incurajezi 🙂

Lasă un răspuns

