Prima noastră colecție de carte!

 

A început totul de la o carte pe care tu ai cumpăarat-o cu ocazia zilei de naștere a unei persoane, dar nu ai avut ocazia să o oferi. Ai citit-o, apoi mi-ai recomandat-o și mie. Am citit-o și eu dar curiozitatea ne-a făcut să mergem mai departe. Ai cumpărat și celelalte albume din colecție, dar nu găseai o carte. Am împlinit 6 luni și am reușit! Am întregit amândoi colecția! Avem prima colecție din viitoarea noastră bibliotecă.

 

Poate pare totul prea rapid și nici nu s-ar gândi la așa ceva pe viitor, dar pentru noi este important. Avem cărți pe care amândoi le-am citit, am discutat despre ele și ne-au plăcut. Am observat că atunci când facem lucruri împreună sau când ne gândim la viitor tot timpul se întâmplă ceva ca să fie totul bine.

Avem prima noastră colecție de carte!

About Amalia

Port in mine ratiunea existentei mele...sunt ceea ce sunt...

Posted on 8 Iulie 2011, in Lumea prin ochii mei... and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

